من و غم...


Moosaafer

   سلام اي کهنه عشق من ، که ياد تو چه پابرجاست 
      سلام بر روي ماه تو ، عزيز دل سلام از ماست
      تو يک روياي کوتاهي ، دعاي هرسحرگاهي
       شدم خام عشقت چون ، مرا اينگونه مي خواهي
 
      من آن خاموش خاموشم ، که با شادي نمي جوشم
      ندارم هيچ گناهي جز  که از تو چشم نمي پوشم
       تو غم در شکل آوازي ، شکوهه اوج پروازي
       نداري هيچ گناهي جز که بر من دل نمي بازي

 

      مرا ديوانه مي خواهي ، زخود بيگانه مي خواهي
      مرا دلباخته چون مجنون ، زمن افسانه مي خواهي
     شدم بيگانه با هستي ، زخود بي خودتر از مستي
     نگاهم کن ، نگاهم کن ، شدم هر آنچه مي خواستي
 
     سلام اي کهنه عشق من ، که ياد تو چه پابرجاست
        سلام بر روي ماه تو ، عزيز دل سلام از ماست
      بکُش دل را ، شهامت کن ، مرا از غصه راحت کن
      شدم انگشت نماي خلق ، مرا تو درس عبرت کن

      بکن حرف مرا باور ، نيابي از من عاشق تر
      نمي ترسم من از اقرار ، گذشت آب از سرم ديگر
     سلام اي کهنه عشق من ، که ياد تو چه پابرجاست
     سلام بر روي ماه تو ، عزيزدل سلام از ماست 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 29 ارديبهشت 1392برچسب:,ساعت 15:56 توسط M.A| |


Power By: LoxBlog.Com